Egyszerű, érthető, hatékony marketing blog
Egyszerű, érthető, hatékony marketing blog
Olvasd el a legújabb bejegyzéseket, vagy válassz a kategóriák közül!
Miért fontos a design a weboldaladon?
A weboldaladnak a célja, hogy felkeltse a látogatód kíváncsiságát, ezután megtartsa a figyelmét, megtalálja az ő panaszára kínált terméked vagy szolgáltatásod, bizalmat szavazzon neked és vásároljon. A figyelem felkeltését, a kíváncsiság felkeltését könnyíti...
Hogyan adj el egy sztorival?
A tények ismertetése nem elég ahhoz, hogy szoros, érzelmi kapcsolatot alakíts ki az emberekkel, így ők nem igazán tudnak azonosulni a cégeddel, a gondolataiddal, a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal. A történettel átadott információkra az emberek könnyebben...
Hogyan Kínáld a terméked, szolgáltatásod ajánlatát, úgy, hogy olyan vonzó és értékes legyen mint egy Ferrari?
Állíts össze egy csomagajánlatot a szolgáltatásodból! Ahelyett, hogy egy alkalmat árulnál, hozz létre egy csomagajánlatot, többféle tartalommal kiegészítve, és árazd úgy, hogy kedvezőbb legyen a csomag ajánlatodat választani! Mutatom, hogy hogyan...
Miért nem látja a facebook bejegyzésedet minden követőd és hogyan küzd ezt le?
Ugye te is tapasztaltad már azt, hogy egyre kevesebb emberhez érnek el a céges oldalaidon a posztjaid?Vajon miért csinálja ezt a Facebook? A Facebook segítő szándékkal csinálja. A Facebooknak a célja, hogy érdekes posztokat mutasson meg a felhasználóknak ami...
Hogyan adj el úgy, hogy a konkurencia helyett tőled vásároljanak?
Egy jó termék vagy szolgáltatás megalkotása önmagában még nem jelenti azt, hogy sikerre is viszi a vállalkozásunkat. Ezt hitelesen is kell eladnod és valami mást kell ígérned mint a konkurensed, egy vonzóbb ajánlatot kell kínálnod az érdeklődődnek. Négy ponton kell...
8 leggyakoribb hibák a szakmai Instagram fiókoknál amiket te ne kövess el!
1. Nem megfelelő profilkép és név! A szakmai fiókodnak a neve vagy a saját neved legyen vagy a vállalkozásod neve, de ne legyen egy semmitmondó fantázia név. Profilkép pedig vagy téged ábrázoló arckép vagy a vállalkozásod logója, neve. Fontos még, hogy könnyen...
Hogyan adj el nagyobb értéket a vásárlóidnak?
Először is célcsoportokat határozz meg! Az online marketing alapja, hogy a digitális térben „adunk fel” szöveges és videós üzeneteket, majd ezekkel próbálunk kapcsolatot létesíteni az ügyfelekkel. De mégis, hogyan tudsz személyes üzenetet, valódi meggyőző...
Ki is vagyok én? Bemutatkozom.
Szeretnék bemutatkozni neked, kedves Blog olvasóm. Egy baráti viszonyt szeretnék kialakítani veled, és őszintén leírom neked, hogy mik voltak nekem a nehézségeim. Honnan indultam és most hova jutottam. Üdvözöllek Tóth András vagyok.1987-ben születtem, Kecskeméten, 3...
Hogyan vezesd az üzleti Instagramod?
Az Instagram több, mint 1 milliárd felhasználóval rendelkezik világszerte, és ebből közel 2 millióan használják Magyarországról az alkalmazást.Az Instagram eredetileg egy fotómegosztó alkalmazásként indult. A különlegessége az volt, hogy filtereket, azaz szűrőket...