Egyszerű, érthető, hatékony marketing blog
Egyszerű, érthető, hatékony marketing blog
Olvasd el a legújabb bejegyzéseket, vagy válassz a kategóriák közül!
Hogyan tartsd biztonságban a weboldaladat
Murphy törvénye szerint „Ami el tud romlani, az el is romlik.” Ez igaz a honlapokra is. A biztonság kérdése egyre fontosabbá válik. Hiszen nap, mint nap hallani nagy cégekkel szembeni támadásokról. Szerencsére már egyre jobban tudunk védekezni az ilyen...
Hogyan szerezz ügyfeleket Facebook, Instagram posztokkal?
Talán már hallottad, hogy semmibe sem érdemes belekezdeni célok és stratégia nélkül. Igaz ez a közösségi médiára is. Lehet, hogy van valami elképzelésed arról, mit miért csinálsz a közösségi médiában, de közösségi média stratégia nélkül nem tudhatod pontosan,...
6 szempont amitől a honlapod profibb lesz a konkurensedétől
A honlapodnak designben és szöveges tartalomban különböznie kell a versenytársakétól. A profizmusod, hitelességed, szakértelmed kell bemutatnod a weblapodon, ami által bizalmat fognak neked szavazni és vásárolni fognak tőled. 6 szempontot írok amit építs bele a...
Hogyan add el hatékonyabban a honlapod?
Weboldalad ügyfélszerzésed, értékesítésed markáns elemét képezheti, ha jól van felépítve. Sok vállalkozó ismerősöm mondta ezt:Nekünk a weboldal azért van, hogy a google -ben is megtalálhatóak legyünk. 10 évvel ezelőtt ez még elég volt, mert nem volt olyan sok...
Milyen webdesign alakíts ki a honlapodon!?
Tudod-e, hogy mi a webdesign? Sokan ezt rosszul értelmezik. A legtöbben azonnal rávágják, hogy grafika tervezés, pedig a webdesignak csak kb a 30%-a grafikai tervezés, a többi felhasználói felület tervezés, marketing, és egyebek. A webdesigt nem a saját...
Milyen szempontok alapján válassz weboldal készítőt, marketingest?
Alapos vizsgáltot kell tenned webdesigner, marketinges kutatás közben. A webdesigner a weboldalad kinézetét szerkezetét készíti el ami, ha nem olyan, hogy tükrözze a céged minőségét akkor potenciális vásárlók hagyják el a honlapod és nem vásárolnak. mind vizuálisan,...
Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?
Nagyon sok kis vállalkozó ódzkodik a hirdetésektől. Vagy azért mert már kipróbálta és csalódott, vagy azért mert rosszat hallott róla, és fél az ismeretlent kipróbálni. Alaptudás nélkül valóban csak pénzégetés lesznek a hirdetéseid. Valójában ez is egy szakma és profi...
7 lépéses marketing stratégia a nagyobb bevételért.
1. Pontosan meg kell határozni, hogy kik a vevőid, az ügyfeleid. Meg kell keresned, hogy ki az a célcsoport akik legfogékonyabbak a szolgáltatásodra, termékedre. Pl: Egy fiatal 20 éves személyi edzőnek fiatalabb korosztály lesz az elsődleges célcsoportja, ...
Miről írj, és hogyan szerezz több ügyfeleket a közösségi oldalaidról?
1. Ami az egyik legfontosabb, hogy a pozicionálásodról kommunikálj, arról amivel megkülönbözteted magad a konkurenciától.Ezt megfogalmazhatod egy szlogenben is, és a Facebook oldalad fejlécébe beilleszheted egy képpel. Az Instagram oldaladon pedig a bio üzenetedebe...