Marketing cikkek
Hogyan szerezz ügyfeleket Facebook, Instagram posztokkal?
Talán már hallottad, hogy semmibe sem érdemes belekezdeni célok és stratégia nélkül. Igaz ez a közösségi médiára is. Lehet, hogy van valami elképzelésed arról, mit miért csinálsz a közösségi médiában, de közösségi média stratégia nélkül nem tudhatod pontosan,...
Milyen szempontok alapján válassz weboldal készítőt, marketingest?
Alapos vizsgáltot kell tenned webdesigner, marketinges kutatás közben. A webdesigner a weboldalad kinézetét szerkezetét készíti el ami, ha nem olyan, hogy tükrözze a céged minőségét akkor potenciális vásárlók hagyják el a honlapod és nem vásárolnak. mind vizuálisan,...
Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?
Nagyon sok kis vállalkozó ódzkodik a hirdetésektől. Vagy azért mert már kipróbálta és csalódott, vagy azért mert rosszat hallott róla, és fél az ismeretlent kipróbálni. Alaptudás nélkül valóban csak pénzégetés lesznek a hirdetéseid. Valójában ez is egy szakma és profi...
7 lépéses marketing stratégia a nagyobb bevételért.
1. Pontosan meg kell határozni, hogy kik a vevőid, az ügyfeleid. Meg kell keresned, hogy ki az a célcsoport akik legfogékonyabbak a szolgáltatásodra, termékedre. Pl: Egy fiatal 20 éves személyi edzőnek fiatalabb korosztály lesz az elsődleges célcsoportja, ...
Hogyan építs énmárkát?
Minden vállalkozónak van énmárkája attól a perctől kezdve, hogy a vállalkozását elkezdte, mert a márkaépítés azon dolgok összessége, amit mások gondolnak, mondanak rólad. Építheted az énmárkád tudatosan vagy az énmárka szabályait nem követve. Ha az utóbbit választod,...
Hogyan adj el egy sztorival?
A tények ismertetése nem elég ahhoz, hogy szoros, érzelmi kapcsolatot alakíts ki az emberekkel, így ők nem igazán tudnak azonosulni a cégeddel, a gondolataiddal, a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal. A történettel átadott információkra az emberek könnyebben...
Hogyan Kínáld a terméked, szolgáltatásod ajánlatát, úgy, hogy olyan vonzó és értékes legyen mint egy Ferrari?
Állíts össze egy csomagajánlatot a szolgáltatásodból! Ahelyett, hogy egy alkalmat árulnál, hozz létre egy csomagajánlatot, többféle tartalommal kiegészítve, és árazd úgy, hogy kedvezőbb legyen a csomag ajánlatodat választani! Mutatom, hogy hogyan...
Hogyan adj el úgy, hogy a konkurencia helyett tőled vásároljanak?
Egy jó termék vagy szolgáltatás megalkotása önmagában még nem jelenti azt, hogy sikerre is viszi a vállalkozásunkat. Ezt hitelesen is kell eladnod és valami mást kell ígérned mint a konkurensed, egy vonzóbb ajánlatot kell kínálnod az érdeklődődnek. Négy ponton kell...
Hogyan adj el nagyobb értéket a vásárlóidnak?
Először is célcsoportokat határozz meg! Az online marketing alapja, hogy a digitális térben „adunk fel” szöveges és videós üzeneteket, majd ezekkel próbálunk kapcsolatot létesíteni az ügyfelekkel. De mégis, hogyan tudsz személyes üzenetet, valódi meggyőző...