fbpx

A honlapodnak designben és szöveges tartalomban különböznie kell a versenytársakétól. 
A profizmusod, hitelességed, szakértelmed kell bemutatnod a weblapodon, ami által bizalmat fognak neked szavazni és vásárolni fognak tőled. 

6 szempontot írok amit építs bele a weboldaladba, hogy megkapd a bizalmat a látogatóidtól.

 

 

1. Miről szól a weboldal?

A Weboldalad legfelső részén amit a honlapod megnyitásakor látunk, Írd le 3-5 mondatban, hogy miről szól a weboldalad mi a célja.
Innen tudja a látogatód, hogy most ez az oldal neki szól-e vagy sem.
3-5 mondatod előtt legyen egy címsorod, egy figyelemfelkeltő címsorod amitől kíváncsi leszek a te weboldalad többi tartalmára.

Faék egyszerűen fogalmazd meg, hogy mi a szolgáltatásod kinek kínálod.

Saját példa! 
Ügyfélszerző, stílusos weboldalakat, landing oldalakat, és online hirdetéseket készítek coachoknak, oktatóknak, tanácsadóknak, edzőknek, szolgáltató vállalkozóknak.

Leírtam, hogy szolgáltató vállalkozóknak weboldalakat, hirdetéseket készítek.
Webshopokat, marketing stratégiákat nem készítek mert nem írtam oda.
 Így tudja a vállalkozó, hogy miben segítek neki pontosan. 

Az én 3 mondatom pedig. 
Csak egy jó marketing stratégiával megtervezett weboldal hoz elég vásárlót a tulajdonosának! Online ügyfél szerzéshez egy jó weboldal szükséges, gondosan megtervezett marketing stratégia, és célirányozott hirdetések. Ezekben mind segítek. Görgess lejjebb mutatom a részleteket!

 

 

 2. Miért kell ez a látogatónak?

Itt kell pozicionálnod a vállalkozásod. 
Ha más is kínálja ezt a szolgáltatást mint te akkor meg kell különböztetned a szolgáltatásod a többiekétől. Pozicionálhatsz egy adott célközönségre. 
pl kismama torna. Ha a városban nincs másik kismama tornát kínáló fitnesz edző, akkor ez egy réspiac lesz amivel az összes kismamákat összetudja gyűjteni a személyedzőnk. 

Második ajánlott pozicionálás a szakosodásoddal pozicionálsz. 
Pályakezdő fiataloknak angol oktatás. Szintén, ha ezzel nem foglalkozik senki más a városodban akkor az angol tanárunk eredményesen tud hirdetni a pályakezdő fiatalokra, mint az adott szakosodás specialistája. 

Írj 3-5 problémáról amiről magára ismer a célközönség. 
pl: A hiányos angol nyelvtudásod miatt nem tudsz elhelyezkedni magasabb pozícióban?

Külföldre utaznál, de nem elég erős az angolod, és gyorsan szeretnél megtanulni angolul?

Angol top szakmai oktatóanyagokból nem tudod képezni magad az alapfokú angol tudásod miatt? 
Akkor neked a pályakezdő angol tanfolyamra van szükséged ahol megtanulod….

Egy fiatal elolvassa ezt akinek pont ez a problémája, kevés gondolkodás után vásárol mert pont az ő problémájára kap megoldást ott. 
Pontosan érti, hogy mit kap és mi lesz az eredménye. 
Ezt kell neked is kifejtened a honlapod második szekciójában.

A lényeg, hogy minél személyre szabottabban írd meg a weboldalad, hogy magára ismerjen a látogató. Azt érezze, hogy ezt pont nekem találták ki. 
egy másik stratégia erre.

 

3 pontban vázold fel, hogy honnan hova juttatod el a látogatód.

1. Nehezen szólalsz meg angolul, és ez miatt nem tudsz magasabb pozícióba elhelyezkedni?

2. Megoldásnak vásárold meg a pályakezdő tanfolyamot ahol megtanulod ezt és ezt.

3. A tanfolyam elvégzése után ilyen és ilyen eredményeid lesznek.

 

 

3. Hogyan tudod ezt garantálni?

Az előző pontban nagy ígéretet tettél, hogy  a látogatónak egy nagy problémáját megoldod, ami lehet, hogy hihetetlen is lesz neki elsőre. 
Mert lehet más nem kínál ilyen nagyot, vagy minden ilyen nagy ígéretben csalódott. 

Vázold fel pontosan, hogy mit takar az együttműködés, hogy ez többet ad mint egy másik hasonló szolgáltatás. 

Az angol képzésem után nem csak megérteni fogod az angolt, hanem beszélni is fogod tudni magabiztosan. Az angolok által használt mai kornak megfelelő kifejezéseket “szlengeket” is megtanulod, hogy ne egy merev külföldinek nézzenek, hanem laza, fiatalosan kommunikáló fiatalnak.

 

Adj egy erős garanciát.
Egy frappáns garanciával garantálnod kell neki, hogy biztos el fogja érni az eredményeit. 
 
Ha az első hónap után nem fogsz tudni megérteni egy rövid 5 perces szakmai videót akkor visszautalom a képzésed összegét. 

Ha a nyelv vizsgádon megbuktál a képzésem után akkor a következő hónap oktatásom ingyenes számodra.

  

4. Miért higgyek neked?

Írd le, hogy mióta foglalkozol ezzel. Hány személynek segítettél már. Írják meg ez alatt a véleményüket rólad akiknek már segítettél. 
Írd meg hogy milyen eredményeket értek el az ügyfeleid. Mennyi idő alatt, milyen nehézségekkel küzdöttek meg. 

Ha szerepeltél a tvben, rádióban másold be ide a tartalmát, szakmai okleveleid, díjaid, elismeréseid tüntesd fel itt. 

 

5. Ingyenes ajánlat

Bizalmatlanok vagyunk, és egy drága szolgáltatás csak úgy nem vásárolunk meg. Szeretnénk elötte kipróbálni, megbizonyosodni róla, hogy valóban olyan jó- e amit írtál róla. 

Ezért biztosíts a látogatóidnak egy ingyenes alkalmat. 
Ingyenes 60 perces angol szintfelmérő személyesen az angol tanártól.

 

 

6. Mit kell tennem pontosan, hogy megvásároljam?

Ha nem tudom pontosan, hogy mikor fogsz válaszolni a kérdésemre, ha nem tudom pontosan, hogy kapok-e számlát, ha nem tudom, hogy részletben fizethetek-e, akkor lehet, hogy nem is vásárolok, mert ami nincs kiírva az valószínűleg nincs is.

Ha nincs kiírva, hogy részletben is lehet fizetni akkor azt gondoljuk, hogy nem lehet részletben fizetni. Holott lehet, hogy nálad ez is opció, csak nem írtad ki.

Írd le a vásárlás folyamatát.

– Töltsd ki a jelentkezési lapot!
– Jelentkezésed után 24 órán belül felveszem veled a kapcsolatot.
– 5-10 percben megbeszéljük a 60 perces konzultáció időpontját.

Pontosan tudom, hogy mi fog történni ha jelentkezek, így bátran merek jelentkezni. 

 

Ugye te is látod, hogy ez egy folyamat, hogy itt végigvezettük a látogatót a bejárattól a kasszáig. Pontosan ért mindent és látja, hogy ez a szolgáltatás neki való és, hogy ezzel csak nyerhet.

Egy ilyen weblappal a látogatóid nem csak érdeklődők lesznek, hanem vásárlók is. 

 

Sok sikert kívánok a megvalósításhoz! 🙂 

További hasonló blog cikkek